Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Polskie zegarki Błonie dedykowane Legii Warszawa na 100-lecie Klubu

Limitowana edycja zegarków z elementami Legii Warszawa została wydana z okazji 100-lecie Klubu. Za realizację pierwszego takiego projektu w Polsce odpowiada legendarna marka zegarkowa Błonie.

Zegarki Błonie stworzyły dla Legii Warszawa dwa wyjątkowe modele różniące się limitacją oraz kolorami: model ze złotymi elementami, limitowany do 100 sztuk oraz model w wersji zielonej, limitowany do 300 sztuk. Projekt powstał w ścisłej współpracy z Bartoszem Jabłońskim, Dyrektorem Kreatywnym warszawskiej Legii, dlatego zegarki zawierają wiele legijnych odniesień.

blonie_legia-small

– Wspólnie zadbaliśmy o każdy szczegół – mówi Maciej Morawski, Kierownik Zakładu Błonie. – Staraliśmy się stworzyć zegarek czerpiący z prostych klasycznych wzorców, ale jednocześnie wyrazisty. Stąd czarne, a nie stalowe koperty zegarków i kontrastowy kolor wersji złotej, który podkreśla jego mocny, wręcz drapieżny charakter. – Poza wypracowaniem optymalnej formy samego zegarka, na koronce i wahniku zegarka umieściliśmy napis „Legja”, ten z przedwojennego herbu Legii. Z kolei na tarczy umieściliśmy aktualny herb, a także logo stulecia „1916\2016”.
blonie_legia-052-small

Tekstura oraz kąt ułożenia pasów na tarczy nawiązują do kąta nachylenia barw w herbie Legii. Na spodniej części skórzanego paska jest jeszcze jeden istotny akcent legijny – wytłoczone motto „Semper Invicta Semper Heroica”. Dodatkowo na zapięciu wygrawerowaliśmy logo stulecia – mówi Bartosz Jabłoński.

Całość będzie uzupełniona o specjalne etui oraz certyfikat. Kierownik Zakładu Błonie podkreśla, że jubileuszowe zegarki Legii, nad którymi prace rozpoczęły wiosną 2015 r., to nie tylko pierwszy „sportowy” projekt reaktywowanej w 2014 roku marki, ale też pierwszy polski zegarkowy projekt nawiązujący tematycznie do klubu piłkarskiego.

Czytaj też:   Magdalena Federowicz-Boule [Tremend] o projektowaniu i inspiracjach w architekturze

blonie_legia-247 small

– Stworzenie zegarka legijnego było bardzo ważnym i wcześniej zapowiadanym elementem obchodów stulecia naszego Klubu. Ma on wyjątkowy charakter i nieprzypadkowo zdecydowaliśmy się na realizację tego projektu właśnie w tym roku, kiedy mamy do czynienia z symboliką tak ważnego jubileuszu.

Każdy wielki europejski klub ma tego typu ekskluzywne produkty w swojej ofercie – mówi Jakub Szumielewicz, Wiceprezes Zarządu Legii Warszawa. Maciej Harężlak, Menadżer Merchandisingu Legii dodaje, że symboliczna jest także współpraca z marką Błonie w przy tym projekcie. – Zarówno Legia jaki i Błonie są symbolami narodowymi z wieloletnią historią i tradycją. Owocem współpracy jest zegarek, który niewątpliwie jest czymś szczególnym, czymś ponadczasowym – mówi Harężlak.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.