Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Zamówienia z nike.com w pudełakch polskiego designera

Bartłomiej Walczuk (mr osom) , creative director w 180heartbeats + JUNG v MATT  zaprojektował dla Nike nowe ekologiczne pudełko.

Klienci otrzymują w nim każde zamówienie z nike.com oraz aplikacji SNKRS, składane w regionie EMEA. Zostało pomyślane tak, by do brandingu użyć jak najmniej farby. To kolejna proekologiczna inicjatywa Nike. We współpracy z fundacją WeForest marka sadzi drzewa, by zmniejszyć ślad ekologiczny.

 

180heartbeats + JUNG v MATT jest niezależną agencją interaktywną założoną w Warszawie w 2007 roku. Kreatywność, niezależność, wiara w siłę innowacji to najważniejsze wartości kierujące agencją, której misja brzmi: creating brand excitement. Aktualnie zespół 180 pracuje nad projektami dla takich firm i marek, jak: OBI, Nike, Google, Dakea, Husqvarna, NC+ Unilever.

Czytej też:   TOFU Studio z Gdańska z kolejną nagrodą w USA

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.