Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Ostecx Créative dla Browaru Fortuna

Agencja Ostecx Créative stworzyła koncept i zaprojektowała opakowanie nowej linii piw z Browaru Fortuna.

Miłosław Warzy Śmiało to edycja limitowana marki Miłosław, w ramach której warzone będą bardziej odważne style piwa. Pierwsze z nich to Sosnowe APA, czyli American Pale Ale z dodatkiem pędów sony i kompozycją amerykańskich chmieli. Etykieta nowej linii piw wyróżnia się bardziej oszczędną grafiką, żywą kolorystyką oraz ilustracją autorstwa Karola Banacha.

Opierając się na konstrukcji standardowego opakowania, stworzyliśmy linię, którą konsumenci mogą łatwo zidentyfikować jako submarkę Miłosławia. Ale nową, świeżą, bardziej odważną – sięgającą po kody graficzne charakterystyczne dla piwa rzemieślniczego – mówi Sébastien Ploszaj, art director w Ostecx Créative.

– Styl ilustracji Karola, bardzo ceniony także za granicami naszego kraju, dużo wniósł do tego projektu. Jesteśmy przekonani, że etykieta wzbudzi ciekawość i wzmocni pozycję browaru wśród miłośników piwa rzemieślniczego – dodaje Ploszaj. Miłosław Warzy Śmiało Sosnowe APA zadebiutowało podczas Wrocławskiego Festiwalu Dobrego Piwa, który odbył się w dniach 10-12 czerwca br.

———————-

Ostecx Créative to agencja z największym piwnym portfolio w Polsce. Za swoje opakowania otrzymała najważniejsze nagrody branżowe – KTR, Kreatura, Must Have Łódź Design Festiwal, Perły Opakowań Packaging Polska. Na co dzień pracuje zarówno dla browarów rzemieślniczych, regionalnych, jak i branżowych potentatów oraz zajmuje się obsługą reklamową Banku Zachodniego WBK.

Czytaj też:   TOP 5 polskich produktów w stylu vintage

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.