Nic tak nie cieszy po ciężkim dniu pracy jak łyk dobrego piwa – to prawda znana nie od dziś. By ją pokazać, Dawid Ryski również sięgnął po niedzisiejszą estetykę, w której utrzymane są etykiety piw z Browaru Zakładowego.
Nowy browar rzemieślniczy z Poniatowej w pobliżu Lublina specjalizuje się w tzw. piwach nowofalowych, szerzej znanych jako rzemieślnicze, do których piwowarzy dodają cenione chmiele amerykańskie. Choć produkt jest świeżutki (pierwsze piwa zadebiutowały w marciu tego roku), a składniki – kosmopolityczne, w nazewnictwie i identyfikacji króluje PRL. Dawid Ryski stworzył żartobliwe, barwne etykiety inspirowane dziecięcą ilustracją książkową sprzed lat, świetnie współgrające z takimi nazwami jak Fajrant (sesyjne IPA), Bumelant (Polskie Ciemne Ale) czy Czarna robota (żytnio-owsiany Stout).
Źródło: Behance