Styl to fundament, indywidualny wyróżnik i marker tożsamości każdej marki. Zespół Personal Branding Polska z Anną Szubert na czele połączył w jednym projekcie fascynację polskim designem z promocją idei wzajemnego wspierania się marek.
Samemu można wiele, ale we współpracy można wszystko. Tak twierdzi zespół Personal Branding Polska i właśnie ta idea przyświecała im podczas opracowywania projektu multibrandowego pokazu mody „Marka wspiera markę”. Anna Szubert, prezes zespołu mówi: „Od jakiegoś czasu pracujemy z kilkoma markami z branży fashion. Projekty i instalacje zaskakują swoją świeżością i unikatowością. Każdy projektant ma swój odrębny styl, każdy tworzy w innej technice. Chcieliśmy pokazać bogactwo polskiego designu”.
Stąd pomysł na pokaz, podczas którego zostaną połączone projekty młodych i dopiero startujących projektantów z markami odzieżowymi, które już z powodzeniem radzą sobie na rynku i mają wyrobioną renomę. Stylistki, Anna Męczyńska i Katarzyna Kobiela z udostępnionych ubrań i akcesoriów stworzą łącznie 16 stylizacji. Wśród marek odzieżowych zobaczymy projekty Patrizi Aryton i Molton, a o biżuterię i dodatki zadbają marki Lewanowicz, Anja Coraletti, Anna Polońska i dopiero rozwijająca skrzydła projektantka AggaShe.
„W pokazie wezmą udział fantastyczne osobistości, wspaniali projektanci. Jestem szczególnie dumna, że udało mi się zaprosić do współpracy mistrzynię fryzjerstwa Teresę Opiałę, dwukrotną laureatkę francuskiej edycji prestiżowego konkursu Color Trophy” – mówi Anna Szubert.
Czy polski design może być lepszy od włoskiego? – pytają przewrotnie organizatorzy. Na pewno może i jest niepowtarzalny. Jak podkreśla zespół Personal Branding Polska, warto go szeroko promować, bo jest on naszym wyróżnikiem na świecie.
Pokaz „Marka wspiera markę” już 9 września w Hotelu Sopot****
Patronat nad tym wydarzeniem objęła firma Oceanic, właściciel marki kosmetycznej AA.