Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Konkurs na Identyfikację wizualną Goyki 3 Art Inkubator w Sopocie

Cel konkursu

Celem konkursu jest opracowanie znaku słowno-graficznego oraz identyfikacji wizualnej dla nowoutworzonej samorządowej instytucji kultury w Sopocie, będącej w organizacji, poprzedzającej rozpoczęcie jej statutowej działalności. Logo oraz identyfikacja wizualna będę jej oficjalnym i podstawowym elementem identyfikacji graficznej i powinny podkreślać charakter działalności instytucji.

Konkurs ma charakter otwarty, dwuetapowy i międzynarodowy.

Etap I – składanie portfolio przez projektantów / zespoły projektowe

Etap II – zlecenie czterem wybranym przez Jury Konkursowe projektantom / zespołom projektowym, wstępnych koncepcji Logo wraz z przykładowymi propozycjami użycia znaku.

Po zakończeniu Etapu II Konkursu nastąpi ocena przygotowanych w II Etapie projektów i wybór zwycięzcy Konkursu, któremu Organizator na podstawie odrębnej Umowy zleci przygotowanie pełnej identyfikacji wizualnej i ostatecznej wersji Logo.

Terminy

Ogłoszenie Konkursu – 4 listopada

Etap I – nadsyłanie portfolio – do 18 listopada

Ogłoszenie wyników I Etapu –  do 26 listopada

Etap II – składanie prac konkursowych przez 4 wybrane zespoły / projektantów – 20 grudnia 

Ogłoszenie Wyników Konkursu – do 15.01.2020 r.

 

Honoraria

Etap I – nadsyłanie portfolio – bezpłatny

Etap II  – Nagrodą dla 3 uczestników finalistów II etapu Konkursu, których projekty nie zwyciężyły w Konkursie będzie kwota pieniężna w wysokości 1500 zł brutto dla każdego z tych podmiotów;

 – Nagrodą dla Zwycięzcy Konkursu będzie kwota 4 000 zł brutto.

Opracowanie pełnej księgi identyfikacji wizualnej przez Zwycięzcę Konkursu na podstawie osobnej Umowy – 8 000 zł brutto

Członkowie Jury Konkursoweg

Czytaj też:   HagiBaby – polska marka ze złotem European Design Awards

– Joanna Cichocka – Gula – Dyrektor Art. Inkubatora Sopot, wiceprezydent Miasta Sopotu

– Jan Sikora – dr hab. prof. ASP, projektant wnętrz, autor projektu wnętrza Art. Inkubatora

– Małgorzata Śliwińska – Dyrektor artystyczna dwutygodnika Forum

– Marta Szadowiak – PR Manager

– Anita Wasik – grafik, projektantka, absolwentka ASP

Zakres projektów do wykonania w II etapie konkursu

Należy wykonać minimum 2 koncepcje identyfikacji i nie więcej niż 3 koncepcje identyfikacji w zakresie:

  1. Propozycja znaku słowno-graficznego (logotypu) w wersji kolorowej oraz monochromatycznej
  2. Propozycji użycia znaku w kontekście tabliczki informacyjnej umieszczonej przy drzwiach pracowni artystycznej.
  3. Propozycje użycia znaku w kontekście gadżetu promocyjnego – torby reklamowej na ramię.

 

Zakres Księgi Identyfikacji Wizualnej do przygotowania przez Zwycięzcę Konkursu, w przypadku zawarcia z nim umowy na realizację zakresu jak niżej po zakończeniu Konkursu, z zastrzeżeniem pozostałych warunków zawartych w Regulaminie.

  1. Księga Znaku /Brand book:
  • wersja podstawowa znaku – pełen znak
  • wersja uzupełniająca znaku – układ pionowy i poziomy
  • wersja skrócona znaku
  • rozpisanie znaku na siatce konstrukcyjnej 
  • strefa ochronna znaku
  • wielkości minimalne znaku
  • wersje kolorystyczne znaku
  • kolorystyka podstawowa w systemie Pantone, CMYK, RAL, Oracal, RGB
  • kolorystka tła znaku
  • typografia / krój podstawowy oraz uzupełniający ( pismo z rodziny Google Fonts / Zestaw dostępny w Microsoft / Typekit) – kompleksowe doradztwo dotyczące fontów i ich użycia i licencjonowania)
  • przygotowanie formatów plików: EPS / PNG / PDF / SVG w wersji pełnej, skróconej, pionowej i poziomej; odpowiednie opisanie zastosowania poszczególnych typów plików przy rozwiązaniach technologicznych / produkcyjnych
  • jak nie stosować znaku
  1. Podstawowe materiały Art Inkubatora
  • papier firmowy w wersji polskiej / wersja drukowana i formularz elektroniczny (w tym wybór papieru i techniki druku)
  • szablon wizytówki firmowej w dwóch wersjach językowych zawierającej logo ((w tym wybór papieru i techniki druku) 
  • koperty: C4, C5, DL (w tym wybór papieru i techniki druku)
  • teczka firmowa (wraz z określeniem papieru i techniki wykonania)
  • stopka mailowa 
  • projekt roll-upa i ścianki prasowej
  • projekt reklamy prasowej i internetowej
  • projekt plakatu reklamowego B1
  •  komplimentki
  • zaproszenia na wydarzenie w instytucji w formacie DL i A5 ( w tym wybór papieru i techniki druku)
  • torba reklamowa na ramię

 

Czytaj też:   Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku z systemem informacji wizualnej

Więcej informacji na www.goyki3.pl/konkurs

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.