Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

HagiBaby – polska marka ze złotem European Design Awards

W zeszły weekend w Oslo (2-3.06) miała miejsce konferencja i finał międzynarodowego konkursu European Design Awards​. ED Awards jest wydarzeniem z kilkunastoletnią tradycją, które wyróżnia fakt, iż jego jury to redaktorzy największych magazynów zajmujących się tematyką designu i komunikacji, m.in. takich jak francuskie „Etapes”, niemieckie „Novum”, czy brytyjskie „Eye”.

W tegorocznej edycji złoto w kategorii opakowania przypadło młodej polskiej marce Hagi Cosmetics, a dokładnie linii kosmetyków dziecięcych HagiBaby. Jest to olbrzymie wyróżnienie, ponieważ niezmiernie trudno jest konkurować z bardzo dojrzałym i jakościowym wzornictwem opakowań Niderlandów, Skandynawii, Wielkiej Brytanii, Niemiec czy Francji.

HagiCosmetics to marka, która wyróżnia się swoim wzornictwem. Mimo iż firma nie posiada budżetów reklamowych dużych producentów kosmetycznych, jej produkty promuje większość magazynów kobiecych m.in. „Vouge”, „Twój Styl”​, czy „Glamour”.​Czy w promocji pomagają dobrze zaprojektowane opakowania? Na pewno tak – są bowiem doskonałym graficznym dopełnieniem rozkładówek magazynów kobiecych, a komentarze na profilu facebookowym marki świadczą o tym, że zauważają je również konsumenci. Opakowania wszystkich linii Hagi Cosmetics, w tym Hagi Baby wyrażają zawartość produktów – ich naturalny skład, bezpieczeństwo, wysoką jakość.

Od początku istnienia firmy za branding i opakowania firmy odpowiada studio Podpunkt. Współpraca Hagi Cosmetics i studia zaczęła się 5 lat temu, wspólnie opracowana została cała identyfikacja oraz kilka linii kosmetycznych – mydła, balsamy, słoneczna linia „Wakacje na Bal”, linia świec zapachowych, peelingów czy najnowszy produkt, nagrodzone złotem European Awards Design – HagiBaby.

Czytej też:   Butelka Björn w gronie zwycięzców konkursu Dobry Wzór 2018

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.