Bartłomiej Walczuk (mr osom) , creative director w 180heartbeats + JUNG v MATT zaprojektował dla Nike nowe ekologiczne pudełko.
Klienci otrzymują w nim każde zamówienie z nike.com oraz aplikacji SNKRS, składane w regionie EMEA. Zostało pomyślane tak, by do brandingu użyć jak najmniej farby. To kolejna proekologiczna inicjatywa Nike. We współpracy z fundacją WeForest marka sadzi drzewa, by zmniejszyć ślad ekologiczny.
180heartbeats + JUNG v MATT jest niezależną agencją interaktywną założoną w Warszawie w 2007 roku. Kreatywność, niezależność, wiara w siłę innowacji to najważniejsze wartości kierujące agencją, której misja brzmi: creating brand excitement. Aktualnie zespół 180 pracuje nad projektami dla takich firm i marek, jak: OBI, Nike, Google, Dakea, Husqvarna, NC+ Unilever.
[g1_posts type=”recent” template=”grid_1of3″ columns=”1″ masonry=”none” image_variant=”landscape” hide=”author,date,comments_link,categories,tags” view=”standard” autoplay=”none” nav=”arrows_coins” filters=”categories,tags” max=”6″ load_more=”standard” offset=”1″]
[/g1_posts]