Oferta produktów HOP Design powiększyła się o grafiki projektu Bartka Bojarczuka, tworzącego także pod pseudonimem Illcat. Ich wygląd jest wyrazem nostalgii do polskich landszaftów sprzed lat, przedstawiających Tatry, Bałtyk i Puszczę Białowieską.
– Wybrane miejsca są jak archetypy spokoju, wolności i siły natury. Ich prezentacja odbiega od obecnej rzeczywistości, gdzie możemy spodziewać się cywilizowanej i zorganizowanej turystyki. Obecnie te miejsca są uporządkowane, posiadają wytyczone szlaki, ścieżki rowerowe i tablice z QR-kodami do aplikacji. Choć wszystkie te nowości ułatwiły nam wypoczynek, to nostalgia za tymi magicznymi czasami pozostała – opowiada Konrad Hulak, który wraz z Kingą Chmielarz są odpowiedzialni za pomysł serii plakatów.
Grafiki powstały w limitowanej edycji 100 sztuk. Każdy egzemplarz jest unikatowy – został sygnowany przez autora i ponumerowany.
– Taka grafika może być dobrym początkiem domowej kolekcji – mówi Kinga Chmielarz, która prywatnie zbiera polskie plakaty i grafiki – Celowo stworzyliśmy limitowaną liczbę egzemplarzy. Chcemy aby plakaty miały wartość kolekcjonerską. Za kilkanaście lub kilkadziesiąt lat nasi potomkowie docenią posiadanie takich unikatów.
Aby nadać trwałości plakatom wydrukowano je w technologii sitodruku na ekologicznym papierze o gramaturze 220 g/m2. Papier o strukturze filcu, charakteryzuje się bardzo bogatą gamą odcieni. Jest idealnym materiałem do nadruków czarno-białych, gdy trzeba podkreślić detale półcieni i rastrów. Dodatkowym atutem papieru są ekologiczne wtrącenia.