TOFU Studio z dwiema nagrodami GERMAN DESIGN AWARD

TOFU Studio z dwiema nagrodami GERMAN DESIGN AWARD

Gdańskie TOFU Studio otrzymało aż dwie nagrody w jednym z najważniejszych konkursów projektowych na świecie: GERMAN DESIGN AWARD. Uroczysta gala będzie miała miejsce w już lutym we Frankfurcie.

W tegorocznej edycji tego międzynarodowego konkursu TOFU Studio z Gdańska otrzymało dwie nagrody GERMAN DESIGN AWARD SPECIAL w kategorii Excellent Communications Design. Nagrodzonymi pracami zostały odpowiednio kalendarz ROBOTY zrealizowany przez studio charytatywnie dla Fundacji KRWINKA z Łodzi, oraz dedykowana identyfikacja wizualna promująca „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga przygotowana na zamówienie Muzeum Narodowego w Gdańsku.

TOFU Studio z dwiema nagrodami GERMAN DESIGN AWARD

TOFU Studio z dwiema nagrodami GERMAN DESIGN AWARD

TOFU Studio z dwiema nagrodami GERMAN DESIGN AWARD

 

TOFU Studio z dwiema nagrodami GERMAN DESIGN AWARD

W uzasadnieniu werdyktu dotyczącego kalendarza Jurorzy docenili stylowo zilustrowaną publikację, która pobudza wyobraźnię i kreatywność każdego ​​użytkownika. Identyfikacja wizualna przygotowana w ramach kampanii promującej „Sąd Ostateczny” została według Jury starannie i bardzo klarownie opracowana. Tym co urzekło osoby oceniające projekt szczególnie było uderzające wręcz wykorzystanie złota, zwłaszcza w reklamie zewnętrznej.  Zabieg ten był dość zaskakujący, ale według Jury zapewni całemu projektowi dużą rozpoznawalność i przyciągnie odpowiednią uwagę.

German Design Award to jedna z najbardziej prestiżowych międzynarodowych nagród, przyznawana w dziedzinie szeroko pojętego projektowania. W tegorocznej edycji GDA 2019 międzynarodowy skład jurorski, złożony z 45 specjalistów, nagrodził najbardziej designerskie rozwiązania. Od 2012 r. Niemiecka Rada Wzornictwa (Rat für Formgebung) jest gospodarzem German Design Awards. Co ważne w konkursie mogą brać udział tylko ci, którzy zostali formalnie wybrani i nominowani do konkursu. Kryteria oceny nominacji obejmują między innymi ogólną koncepcję, trwałość, estetykę i funkcjonalność.

 

Jak oszukują nas wizualizacje nowych inwestycji deweloperskich?

Jak oszukują nas wizualizacje nowych inwestycji deweloperskich?

Zuza Bijoch na okładce nowego „Fashion Magazine”

Zuza Bijoch na okładce nowego „Fashion Magazine”