Kultowy program TVP – Teatr Telewizji prezentuje odświeżone logo oraz identyfikację wizualną.
Dyrektor Teatru Telewizji Michał Kotański: Logo Teatru Telewizji nie było zmieniane od dawna, już nie pasuje nawet technicznie do formy, w jakiej ludzie obcują z mediami i telewizją – dodał Kotański. – Nie zmieniamy zupełnie znaku, ale modelujemy go tak, żeby był atrakcyjny w nowych mediach – poinformował dyrektor Teatru Telewizji.
Wdrożony został projekt zespołu Hardziej Studio.
Zaktualizowana wersja symbolu, pierwotnie zaprojektowanego przez Janusza Kaczkowskiego, była dużym wyzwaniem dla zespołu projektowego, który podkreślał wagę zachowania jego kultowego charakteru.
Symbol ten, będący świadkiem wielu generacji widzów, pozostaje integralną częścią polskiej kultury wizualnej. Nabrał teraz nowego, świeżego wyglądu, odpowiadającego na potrzeby współczesnej widowni oraz strategię Teatru Telewizji.