Propozycja stworzenia kompleksowej identyfikacji wizualnej Krakowskich Nocy autorstwa Agencji reklamowej Hand Made, została wybrana przez Wydział Kultury i Dziedzictwa Narodowego UMK spośród kilku innych ofert. Dzięki temu powstały niepowtarzalne kreacje, które zobaczymy w przestrzeni miejskiej w Krakowie, BTL, jak i w digitalu.
Krakowskie noce to cykl wydarzeń, które odbywają się od maja do października, co miesiąc przez jedną noc. Jest to magiczny czas, kiedy można odwiedzić muzeum, wybrać się na koncert, spektakl w teatrze czy operze, obejrzeć pokazy taneczne na Głównym Rynku w magicznym mieście Krakowie… nocą. W tym czasie instytucje kultury i sztuki zapraszają do smakowania sztuki bez żadnych opłat. Pierwsze wydarzenie – Noc Muzeów – rusza już 18 maja.
Poszukiwaliśmy big idei – czyli symbolu, który będzie na tyle pojemny, by zawrzeć w sobie wszystkie wydarzenia oraz kojarzyć się będzie z nocą i tajemniczą atmosferą Krakowa. Takim symbolem stał się księżyc i jego fazy. Każdej z nocy przypisana została inna z nich. Dzięki temu uzyskaliśmy spójną komunikację oraz czytelność w dekodowaniu kolejności poszczególnych wydarzeń KATARZYNA BRYCH CREATIVE GROUP HEAD
Agencja Hand Made zaproponowała nowoczesny design wykorzystując zdjęcia z poprzednich wydarzeń charakterystycznych dla każdej z nocy. Poszczególnym nocom została przypisana inna faza księżyca symbolicznie pokazując cykliczność i tajemniczą atmosferę tych wydarzeń. Całość sprawiła, że projekty idealnie wpisują się w artystyczny klimat miasta.
Agencja Hand Made odpowiada za projekty outdoorowe, BTL i digitalowe.