„Dlaczego to robimy?” „ Jak to robimy?”, „ Co by było gdyby…?”, „ Dlaczego nie…?”, „Jaka jest przyszłość branży kreatywnej?

„Dlaczego to robimy?” „ Jak to robimy?”, „ Co by było gdyby…?”, „ Dlaczego nie…?”, „Jaka jest przyszłość branży kreatywnej?

Już 8 listopada w Warszawie podczas 6 edycji Cannes Lions Imagination Day MARIA SCILEPPI, BRADLEY G MUNKOWITZ, SAM BALL oraz inni prelegenci będą inspirować do poszukiwania odpowiedzi na ważne pytania dla przemysłu kreatywnego nie tylko w Polsce, ale i na świecie.

Tego samego dnia wieczorem, w wybranych 7 miastach Polski, wyświetlony zostanie pokaz najlepszych filmów reklamowych – nagrodzonych na tegorocznym festiwalu Cannes Lions. Organizatorem wydarzenia jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Seminaria – Multikino Złote Tarasy

Pierwsza część Imagination Day to seminaria prowadzone przez międzynarodowych gości. To ludzie z wizją i pasją: dyrektorzy kreatywni wiodących agencji, prelegenci międzynarodowych festiwali reklamowych, ale też wyjątkowo inspirujący indywidualni twórcy i artyści z dziedzin okołoreklamowych, takich jak: technologia, digital, muzyka, film, fotografia. Będą to : Alex Lewis, Director of Strategy / BBDO EMEA, Sam Ball, Creative Director / M&C SAATCHI, Bradley G Munkowitz, Sonia Szóstak, Brice Portolano, Claudia Helming, założycielka serwisu DaWanda z produktami DIY (Do it yourself), oraz twórca wielokrotnie nagradzany na międzynarodowych festiwalach, w tym Cannes Lions – João Daniel Tikhomiroff, który zdobył aż 41 lwów!

Prelegenci opowiedzą o podążaniu za marzeniami, podzielą się swoimi doświadczeniami zawodowymi, ale też spektakularnymi porażkami i lekcjami, które z nich wynieśli.

Pokaz reklam – wybrane kina sieci Multikino

Wieczorem, o godz. 19.30 odbędzie się Pokaz Cannes Lions – niepowtarzalna okazja obejrzenia najbardziej kreatywnych filmów reklamowych nagrodzonych na prestiżowym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2016. Prezentowane filmy wyznaczają standardy, pokazują trendy kreatywności i innowacyjności w nowoczesnej komunikacji marketingowej. „Cannes w pigułce” będzie można obejrzeć, jak co roku, w sieci kin Multikino, w 7 miastach Polski: Warszawa (Złote Tarasy, Ursynów), Wrocław Arkady Wrocławskie, Kraków, Poznań Stary Browar, Gdańsk, Katowice, Łódź Silver Screen.

Zapraszamy wszystkich entuzjastów dobrej reklamy. Wieczorny pokaz zainspiruje widzów, pobudzi wyobraźnię, rozbawi, zachwyci i poruszy. To reklamy lepsze od filmów.

Więcej informacji na stronie: www.imaginationday.pl

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Współorganizatorzy: BBDO, Starcom, Multikino Media

Partnerzy: AMS, Fotolia; Współpraca: Televisor; Partnerzy Pokazu: Coca-Cola, Sommersby

Patroni medialni: Gazeta.pl NEXT, Rzeczpospolita Życie Regionów, New Polish Design, Gomobi.pl, AdMonkey.pl, F5, Wirtualna Polska

Cztery klasyczne wiersze dla dzieci zilustrowane na nowo w czterech książeczkach tryskających graficzną energią

Cztery klasyczne wiersze dla dzieci zilustrowane na nowo w czterech książeczkach tryskających graficzną energią

Trofea z puzzli z Heis Vision [wywiad]

Trofea z puzzli z Heis Vision [wywiad]